Aktivt medlem

Alder: Alle aldre Pris: 500,00 DKK Rater: Årligt Kontingent
Beskrivelse

Børn og unge under 18 år er prisen 375 kr.

Dette kontingent skal betales af alle, der rider på Bellingegård, eller starter stævner for BELS.

Multi Hold - Lørdag

Antal tilmeldte: 8 Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: månedlig (12 rater)
Stalden Lørdag 10:00-12:00

Facilitetskort

Antal tilmeldte: 7/7 Alder: Alle aldre Pris: 250,00 DKK Rater: månedlig (12 rater)
Træningstider: Mandag -
Beskrivelse

Ønsker du facilitetskort til Bellingegård Sportsrideklub skal du kontakte en fra Bestyrelsen

Facilitetskort pr. måned

Facilitetskort følger rytteren

Har du to heste, hvor de begge er med nogle gange men med en anden rytter, skal den rytter også være medlem og betale for faciilitetskort. (der er mulighed for en dags kort til 65 kr. pr. gang sendes til mobilepay 887868)

Kan opsiges med løbende måned + 1 månedsvarsel på mail: Bellinge84@gmail.com

Facilitetskort giver adgang til:

• At benytte ridehuset
  • At benytte udendørsbanerne

Stald er forbeholdt opstaldere på stedet, dog ved meget ustadigt vejr, kan strigleplads oppe ved porten benyttes. Dog ikke mellem kl. 15.00 og 17.00.

Heste der kommer på Bellingegård og benytter faciliteterne skal være basisvaccineret og herefter vaccineres årligt jr. DRF´s reglement. Ved stikprøve kontrol, skal pas med vaccinationerne fremvises.

Parkering med trailer og aflæsning skal foregår omme i gården.

Passivt medlem

Alder: Alle aldre Pris: 300,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Dette medlemskab er et støttemedlemskab for forældre og andre, der ikke er aktive medlemmer i klubben. Passivt medlemskab giver stemmeret på generalforsamlingen.

Mandags Hold

Antal tilmeldte: 8/8 Alder: Alle aldre Pris: 50,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)
Træningstider: Mandag 19:30-20:30
Beskrivelse

Her trænes der bom på jorden og små spring. Bom dressur træning, der trænes kegle ridning for at smidiggøre hesten og der hygges og slappes af.

Multi Hold - Søndag

Antal tilmeldte: 4/6 Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: månedlig (12 rater)
Stalden Søndag 11:30-12:30

Kvadrillehold

Antal tilmeldte: 0/8 Alder: 5-99 Pris: 50,00 DKK Rater: månedlig (12 rater)
Stalden Søndag 10:00-11:00

Hvad er Kvadrille- Holdridning på en sjov og lærrerig måde
Kvadrille er en sjov og anderledes måde at ride sammen med andre på.
Du lærer mange gode ting og styrker dine ridefærdigheder, ballance og koordineringsevne.
Du bliver en del af et fællesskab hvor alle er afhængige af hinanden.
Vi rider kvadrille hver 2 søndag kl. 10.00 på Bellingegård sportsrideklub.
Du kan være en del af holdet hvis du har egen hest eller pony,
Kan som min. Ride i skridt og trav.
Vi rider en masse øvelser hvor vi træner at ride ved siden af hinanden og laver flotte øvelser der skal være
synkrone og på samme tid.
Vi træner et program / kür til musik som vi gerne skulle ende med at vise frem til en arrangement
Vi vil også gerne til stævner når vi bliver rigtig gode.
Der er plads til max 8 på holdet og min. 4
Ved mere end 8 ryttere kan vi overveje at lave endnu et hold.
Vi håber på at se dig

Multi Hold - Onsdag

Antal tilmeldte: 5/6 Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: månedlig (12 rater)
Træningstider: Onsdag 18:00-19:00