Bellingegård Sportsrideklub er et hyggeligt og rummeligt opstalding sted som ligger i skønne omgivelser på nordøst Falster, tæt på skov og strand.
Vores stald er en gammel tyrestation, med højt til loftet, bred staldgang, vandspiltov, fodergang og 20 store bokse hestebokse og 3 små pony bokse.

Vi har en hyggelig rytterstue, toilet og et stort bryggers med vaskemaskine til dækkener mm.

20x60 ridehus, samt 2 ridebaner 20x40 & 20x60 - med en tredje på vej, som bliver anlagt med græs.
Stalde, ridehus (20x60) samt folde lejer vi af Det Classenske Fideicommis på Corselitze Gods.

Klubbens bestyrelse- og udvalgsarbejde er frivilligt ulønnet arbejde og det er alle medlemmerne som har et ansvar for, at BELS er et godt sted at være, at der sker aktivitere og vi sammen skaber vores drømmested for vores kæreste eje. Alle medlemmer kan bidrage med noget, så man skal ikke være bange for at komme med forslag til ændringer, men man skal være forberedt på, at man selv skal yde en indsats.

Klubben står for alt indvendig vedligeholdelse af de lejede bygninger samt alt vedligeholdelse af hegn og ridebaner, så det forventes som opstalder og medlem af Bellingegård Sportsrideklub, at man er med til at vedligeholde og møder op til de arrangerede arbejdsdage.

Opstaldede heste er privatejede.

Vi arbejder hele tiden på at holde klubben i en udvikling - forbedre faciliteterne, finde på nye tiltag, som letter vores ansætte i hverdagen, forbedre i forhold til miljøet og samtidlig undgå prisstigning for at komme i mål med de ting vi gerne vil have forbedret. Dette gøres ved fælles kraft og sammenhold i gennem aktiviter, arrangementer osv. hvor det forventes man deltager som hjælper for at tjene penge ind til vores ønskede forbedringer.

Vi glæder os utrolig meget til at møde dig og din bedste ven.

Har du lyst til at høre mere om os eller har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os via mail eller telefon.

INGEN KAN ALT,

ALLE KAN NOGET,